lördag 1 oktober 2011

September månad

Jag kommer numera börja redovisa veckovis (för mig själv) vad jag totalt tjänar, jag hade som mål att inte ha en minus månad under 2011 men tyvärr så förlorade jag några hundralappar under September på tradingen.

knappast någon förlust men totalt blir det en förlust månad vilket känns jävligt surt....Jag hoppas att jag gör ett bra resultat i Oktober, ska hålla ett högt fokus på tradingen.

Kommer redovisa i högerspalten hur många procent jag gör.


Edit: Läser väldigt många bloggar och såg ett fantastiskt inlägg om vilka slutsatser han gjorde om denna vecka, vad för fel gjorde han?

Jag gjorde detta tidigare och har förbättrat mig ordentligt 2011. Tidigare såg jag att jag gjorde dessa fel

I detta inlägg
•#1 vilka slags trades jag oftast gjorde förluster
•#2 trada det du ser inte vad du tror
•#3 Risk, Risk, Risk...


Jag ska gå igenom transaktioner för September och se vilka trades jag gör förluster i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar