onsdag 16 februari 2011

Portfölj

Här redovisar jag innehav jag har lite längre, "såld" är att jag har tagit hem vinsten och kollar åter igen för att gå in i aktien, längre kortning. Även lite längre spekulationer redovisas här.


 Sålda investeringar 2012

Enquest -"såld" +14%
Africa oil - "såld" +13%

Sålda investeringar 2011
Lumi - ca +22% avkastning
H&M ca +9% avkastning
Skanska såld, räknad med 2 utdelningar -13% avkastning 
Enquest - "såld" +6,7% avkastning 
Botnia exploration - osäker pga transaktioner men ca -70%

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att du övergett FA till fördel för TA.

    Eder
    /vat

    SvaraRadera
  2. Har nog aldrig investerat enligt FA, är trader. Investera långsiktigt i denna "effektiva" marknad är inget jag vill göra. Om jag inte kan köpa som vid 2008

    SvaraRadera