onsdag 12 oktober 2011

Dagens

Idag var en bättre dag, jag tjänade inga pengar men hade bra entrys. Roligt med större size men där är problemet dessutom, varenda ryck neråt i index ville jag fly i mina positioner vilket inte är bra. Jag tradar fortfarande index, vilket jag aldrig har rätt i. Jag är inte öppen till riktningen utan tror jämt att vi ska gå ner mycket, med dom senaste veckorna kan man aldrig vara säker. Samt jag tradar för mycket, blir mycket courtage.

Nåväl till aktieval

Enquest låg minus medans index steg snabbt fick en bra entry direkt på säljaren och fick ett resultat på Enquest +0,007. Trodde vi skulle studsa i indexet och köpte björnar -0,01 men vi steg snabbt och blev en liten förlust. Köpte newa b och här var problemet med det studsade index. Dubblade positionen och jag fick breakeven med courtage förluster hade jag inte varit nervös hade det blivit månadens trade. Hm gick från 212 ner till 208 medans index gick marginalt ner köpte in mig och fick ett avslut några ticks upp. Hm +0,001%

Bra entrys mindre bra exit och riktigt store size. Imorgon är en ny dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar