måndag 3 oktober 2011

Dagens Bs...

Som jag har skrivit om (lite för många gånger) avvecklar jag mina sk långsiktiga investeringar. Idag sålde jag resten utav Skanska aktierna, känns tungt. Man skall aldrig gifta sig med en aktie men detta är som att förlora en vän, konstigt nog.

H&M och lite kommande raketer kvar i portföljen, hm är väldigt lågt nu och säljer nog inte under 230.
Jag har annars mest blivit lurad idag, tradingprogrammet lurade mig och jag köpte bearx2 direkt på morgonen, nära dags lägsta.

Sedan sålde jag även New wave till förlust, som jag köpte för att ha över helgen. Sur dag! jag hoppas på bättre miner imorgon, då har jag med mig en stor position i Enquest (hitils väldigt rätt, ett tick ifrån ATL) jag köpte även tilbaka New wave, lumi.

Gjorde inte många rätt idag, planerade att köpa Lupe direkt på morgonen, vilket skulle ha lönat sig.







Positioner för morgondagen
Enquest
Lumi
New wave

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar