torsdag 8 september 2011

Avslut!

Detta var efterlängtad.

Dagens trade
 Index var ner ungefär 1% på morgonen volvo vad nästan ner 3% jag kände det var överdrivet, köpte minilong volvo på morgonen och som jag trodde återhämtade index och volvo följde med. Enquest gick upp 7%  kortade Enquest men den var stark och jag köpte tillbaka den på samma nivå förlusten blev courtage. Jag tror den går ner imorgon men jag fick för mig att det kommer nyheter imorgon och man vill äga Enquest innan öppningen.

Överlag kommer Enquest vara en tråkig aktie att äga ett tag. Som bbtrader säger så ska bolaget straffas om man sänker prognoserna, med all rätt. Jag äger Enquest långsiktigt, tror över tid det kommer ge bra avkastning.

Gårdagens trade
Gick in i new wave group som var väldigt volativ som vanligt samt en +/- resultat i ett Volvo köp.

Resultat

Volvo minilong 2,5%
Enquest 0%
Newwave 4,4%
Volvo 0%

helt ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar