tisdag 15 mars 2011

Trading

Jag han inte skriva mina resultat igår men det gör jag nu, igår var minst sagt en volla på index, Japan var ner 14% som mest och stängde runt 9% ner. Mina blankningar var nere riktigt mycket igår och var sugen på ta in hälften igen men man visste inte om detta var bara början i Japan och det vet man fortfarande inte men idag blir det nog något plus eller runt nollan.

Sålde mina björnar när index var runt 4% ner och fick en vinst på +5%
HM shrt var det sämsta alternativet, hm var starkt och var inte ner lika mycket som index men fick +1% upp
En kort trade i Lumi gav mig en snabb förlust på -2%, inte lätt att vara en liten fisk i stora havet.

Hoppas att Japan inte kommer få någon mera jordbävning eller problem med sina kärnkraftverk till skillnad från många andra som hoppas på tvärt om för att kunna tjäna mera pengar på rädsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar