tisdag 29 mars 2011

Avslut

Idag gjorde jag min största vinst procentuellt sätt för i år, blankade nästan alla mina innehav när Japans mark började att skaka och en stor hysteri om kärnkraftverket i fukashima startade.

Botnia gick från 28 öre till 19 öre och jag köpte lite för tidigt på 21 öre men ville ej köpa mera på 19 öre eftersom jag redan hade otroligt mycket pengar i aktien, på sikt är jag väldigt positiv till aktien men en negativ nyhet för aktien så skulle jag ha mycket utav mina likvida pengar låsta.

köpte på 21 öre och sålde på 24 öre +14%

Om jag inte gör något riktigt dumt på dom två dagarna ikvar så fortsätter jag att vara flawless månadsvis. Är väldigt bekväm och nöjd med resultaten någon som jag skrivit jag behöver träna på är att siza upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar