torsdag 29 september 2011

Dagens

 Idag var en riktig katastrof dag, utspelad på dagen. Jag hade mycket att göra idag så jag kunde inte bevaka lika bra som andra dagar. När jag väl kollade såg jag mönster och blev fintad. Dax skrämde mig helt klart. Dessa dagar ska jag inte försöka handla, ska hålla detta i fortsättningen...

Kopparn spikade ner ordentligt och jag köpte koppar igen, sedan gick det ner mer och smärtgränsen tog emot så min tidigare koppar position blev ett noll resultat samt en ytterligare stor förlust, som tur är har jag små positioner men det är relativt bra häv i dom.

När jag blev lurad utav daxen tog jag hem Newwave med en bra vinst, h&m levererade bra siffror och jag passade på att minska innehavet med 1/3 jag tycker fortfarande hm är billig. Skanska minskades även med 1/3 det blev en förlust jämfört med Hm. (under portfölj redovisar jag sålda investeringar)


Jag känner nu att det är dumt att långa lumi och kopparn, borde hedga mig och korta kopparn eller tvärtom..

Koppar +0.0%
Koppar -9.7%
New wave +7,9%

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar