tisdag 27 september 2011

Dagens

Fantastisk stämmning! jag är inte helt säker på att det håller i sig, arbetat med några positioner och tagit ut hälften utav innehaven för att sedan hålla kvar andra halvan med exit lite över min entry.

Säker vinst i detta volatilitet klimat.

Jag skriver resultaten senare när jag sålt hela innehaven men hitils
Sålde hälften utav min långa koppar ca +15%
Sålde hälften utav Lumi till en vinst utav +5%

Sedan lät jag vinnarna rusa och tog två nya positioner.

Pare är inget välskött bolag med aktiekursen som bevis, men 2kr är den värd och med Avanza, nordnet som största säljarna är det en klar entry för min del, vi får se hur det slutar.

BBtrader är jag som sagt enormt imponerad utav och har länge läst hans inlägg om msab, köpte in en liten post som även slutade starkt för denna dagen.

Shamaran - klart ett misstag, sjukt rörlig och dålig volym hoppas jag kommer ut!


Positioner för tillfället. Ett par låsta i Botx, volvo, Skanska, lumi, msab, pare, lång koppar, new wave dags att avsluta snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar