tisdag 10 maj 2011

Glad portfölj

Idag vaknade jag med att läsa en härlig intervju med Enquests Amjad, kan bli rolig aktie på lång sikt, för er som är långsiktiga, jag är tveksam just nu (inte till aktien utan min position). Mina likvida medel just nu är på 4% kommer bli exit idag eller i veckan, just nu har jag dessa positioner.

Pyrt in pengar på morgonen i Enquest efter dom utökat sin andel i oljefält
Botnia har jag en gammal posistion som är låst eftersom aktien gått ner mycket
Botnia köpte jag även igår som kommer bli en mycket bra trade.

Ligger fortfarande plus trots att Skanska går ner pga x-dagen för extrautdelningen som kommer 17 maj.

Enquest fick jag inte en allt för bra entry, var inte snabb nog. Tror som BBtrader att 14 testas, kanske inte idag men under veckan.

Edit: 14 testades idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar