onsdag 11 maj 2011

Första investering 2011 såld



Jag har velat utökat min trading kassa, var sugen och är sugen på att sälja eller minska i Enquest. Idag bestämmde jag mig för att göra mig utav Lumi. Jag tror det kan bli ett misstag men jag tycker kursen hålls uppe på "hemligt bud".

Lumi kommer nog bli en mycket bitter affär men jag vill fortsätta utveckla min trading och något bolag måste jag sälja,  Enquest kan bli ett mycket tråkigt bolag att äga ett tag till under 2011 men jag har ett bra gav där, jämfört med Lumi som jag även tycker nedsidan är större.

Jag tror fortfarande på bolaget men jag tror inte det kommer något bud. Rapporten var inte glädjande men jag var beredd på att fylla på mera, men inte på dessa nivåer.

Lumi investering såld (+22%)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar