onsdag 23 februari 2011

Cmc market desperata efter kunder?

Cmc market har alltid erbjudande om att medlemmar ska fixa in vänner för att få courtagefri handel eller 1000 kr i handen etc.etc. men fick ett mail nyligen och tyckte detta tog priset




















Blev själv medlem i cmc market och ville testa handla där efter jag träffade en mäklare och har även varit på kurs hos dom där dom skulle prata om trading och tips om kortsiktig trading vilket igentligen bestod utav en genomgång utav deras handelsplatform + samma säljpitch som jag fick när jag blev medlem (mäklaren har 2 kunder en som gör många små förluster och en som gör få stora förluster och han med många förluster tjänar mest pengar)

Så efter suttit 2-3 timmar på en kurs utlovad om trading var man rätt besviken på kvällen, när man skulle testa trada så fanns det inte ens avslutssticker vilket gjorde att jag sa upp kontot.

Att dom verkar desperata är bara min åsikt jag tyckte det innan jag testade handla där och ogillar idag cmc market i största allmänhet. Dom har såklart kunder som tradar och är nöjda, något fördelaktigt jag tyckte om var att handla index courtage fritt fast sedan finns ej KF så det blir 30% skatt

Jag håller mig till aktie trading!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar